Можливості
застосування QR-кодів у навчанні
Розвиток
інформаційних технологій відкриває перед учителем перспективи використання
принципово нових навчальних засобів: мобільних телефонів, додатків та програм,
що надають можливість, зацікавити учнів до навчання.
Активізувати та різноманітити
навчальний процес, зробити його інтерактивним та цікавим можливо за допомогою використання QR-кодів. За допомогою цієї
технології учень може отримати набагато цікавішу і більш насичену інформацію,
ніж просто текст та ілюстрації. На своєму мобільному пристрої школяр може
прослухати аудіозапис, подивитися відеофрагмент або цілу колекцію
зображень — можливості практично безмежні.
QR-код (з англійської Quick Response Code
«швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна
інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку..
За
допомогою QR-кодів можна урізноманітнити навчальний процес наступним чином:
·
кодування
посилань на домашні завдання чи практичні роботи (наприклад, якщо їх виконання
передбачає вико-ристання
гугл-форми, гугл-диску тощо);
·
проведення
квесту, підказки до кожної схованки якого будуть зашифровані у вигляді
відповідного QR-коду;
·
організація
виставки
у класі чи коридорами школи інформацію до експонатів
якої можна отримати після сканування відповідного QR-коду;
·
розміщення
коридорами
школи відповідних
кодів кожний з яких
буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо;
·
розміщення
кодів на підручниках чи книгах у бібліотеці з посиланнями доступу до електронної версії відповідного; захована
підказка. Вчитель може закодувати власні підказки, а потім роздрукувати
отриманий QR-код разом із завданням. Кожен, кому знадобиться консультація по
темі, отримає її в будь-якому зручному місці, просто зчитавши код;
·
ігри та інтелектуальні змагання., кросворди.
Закодувати потрібну інформацію в QR-код
можна за допомогою онлайн-генератора, наприклад: http://qrcoder.ru, https://www.unitag.io/qrcode, https://forqrcode.com/, https://generator-online.com/qrcode/.
Приклад QR-кода з посиланням на одну з моїх сторінок
Немає коментарів:
Дописати коментар