четвер, 3 січня 2019 р.

Сьогодні пазли набирають все більшої популярності, тому вважаю за необхідне показати приклади які можна використовувати на уроках трудового навчання.  
Слово «пазл» дано в вікіпедії: «(від англ. Jigsaw puzzle)-гра-головоломка, що представляє собою мозаїку, яку потрібно скласти з безлічі фрагментів малюнка різної форми».[вікіпедія]
А що якщо картинка для пазла буде не звичайна, а "технологічна". Наприклад, будова верстата чи прилада, або інструмента. А ще краще де учні можуть скласти електричну чи кінематичну схему. Тоді, збираючи пазл, учні отримують можливість повторити і закріпити певні знання.
Задається, наприклад, таке завдання: "Опишіть властивості чи призначення електричного лобзика?". Тобто спочатку треба по шматочках зібрати картинку, потім "дізнатися" що за інструмент, і після цього, розглядаючи картинку, описати властивості чи призначення. Або зібрати електричну схему будинку чи квартири. Де після збирання учні можуть проаналізувати скільки кімнат, розеток чи вмикачів у приміщені. Яке світло, паралельне чи послідовне і т.д.
Для створення "технологічних" пазлів можна скористатися веб-сервісами. Наприклад, щоб швидко отримувати пазли, я використовую jigsawplanet.com або LearningApps.org .
Jigsawplanet – безкоштовний онлайн-сервіс, за допомогою якого можна створювати власні пазли або збирати пазли-головоломки, вже створені кимось із користувачів, та ділитися ними у соціальних мережах чи вбудовувати у власний сайт чи блог.

preview9 pieceЕлектричний лобзик

Немає коментарів:

Дописати коментар

Перемога! Перше місце на конкурсі "ярмарок пед.ідей" на районному етапі. Тема моєї розробки: Використання веб-ресурсів на уроках т...

Всеосвіта