Сьогодні пазли
набирають все більшої популярності, тому вважаю за необхідне показати приклади
які можна використовувати на уроках трудового навчання.
Слово «пазл»
дано в вікіпедії: «(від англ. Jigsaw puzzle)-гра-головоломка, що представляє
собою мозаїку, яку потрібно скласти з безлічі фрагментів малюнка різної форми».[вікіпедія]
А що якщо картинка для
пазла буде не звичайна, а "технологічна". Наприклад, будова верстата
чи прилада, або інструмента. А ще краще де учні можуть скласти електричну чи
кінематичну схему. Тоді, збираючи пазл, учні отримують можливість повторити і
закріпити певні знання.
Задається, наприклад,
таке завдання: "Опишіть властивості чи призначення електричного лобзика?".
Тобто спочатку треба по шматочках зібрати картинку, потім "дізнатися"
що за інструмент, і після цього, розглядаючи картинку, описати властивості чи
призначення. Або зібрати електричну схему будинку чи квартири. Де після
збирання учні можуть проаналізувати скільки кімнат, розеток чи вмикачів у
приміщені. Яке світло, паралельне чи послідовне і т.д.
Для створення "технологічних" пазлів
можна скористатися веб-сервісами. Наприклад, щоб швидко отримувати пазли, я
використовую jigsawplanet.com або LearningApps.org .
Jigsawplanet – безкоштовний онлайн-сервіс, за допомогою якого можна створювати
власні пазли або збирати пазли-головоломки, вже створені кимось із
користувачів, та ділитися ними у соціальних мережах чи вбудовувати у власний
сайт чи блог.
.
9
Немає коментарів:
Дописати коментар